Verzenden, ruilen en retourneren

Let op: deze pagina geldt enkel voor onze eigen SYLfio producten zoals lesmateriaal.

Voor workshops, individuele sessies of trainingen raden wij aan om onze Algemene Voorwaarden te bekijken.

T

Verzenden

Wij zullen uw bestelling met uiterste zorg behandelen.
De bestelde artikelen worden na ontvangst van betaling binnen enkele werkdagen bij u afgeleverd.
Mocht het bestelde artikel niet op voorraad zijn, dan laten wij u dat zo spoedig mogelijk weten.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

  • €3,95 voor bestellingen die door de brievenbus passen
  • Pakketten Nederland  €7,25  en buiten Nederland € 9,50
  • Boven de € 100,- zijn de verzendkosten GRATIS!

T

Ruilen en retourneren
Wij houden van duidelijke en redelijke retour regels. Redelijk voor jou en redelijk voor ons. In de regel gaan wij relaxt om met verzoeken, maar aan de andere kant is ook weer niet alles mogelijk, al zouden wij dat nog zo graag willen, wij hopen dat je dat begrijpt. Mocht je nou twijfelen, neem dan contact met ons op
>
Herroepingsrecht
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking naar de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Artikelen welke op maat voor u zijn gemaakt kunnen niet worden geretourneerd.
>

Geld terug
We storten het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van retouren naar je terug. Standaard altijd naar het rekeningnummer waarmee je ook betaald hebt. Bank weer naar je Bank, creditcard weer naar je creditcard!
>
Klacht
Heb je een verkeerd product ontvangen, is het product beschadigd? Neem altijd eerst en direct contact met ons op en we kijken samen naar een oplossing.
Mocht je een item als klacht, zonder overleg en op eigen wijze retourneren, komen de verzendkosten ten alle tijden voor je eigen rekening.
>